18 vuotta markkinoinnin ja viestinnän lasit silmillä

Kasvumanageri Outi Syrjälahti 2017

Markkinointi ja viestintä. Siinä yrittäjän kaksi tosi ystävää. Näistä kahdesta elementeistä saa aikaan mahtavan vauhtipyörän jota on mahdoton pysäyttää, kun se saa kunnolla liikkeelle. Erinomaisia tuloksia varten tarvitaan myös ripakopallinen projektiosaamista ja sen taidon olen saanut jo äidinmaidosta. Voit käydä katsomassa koulutus- ja työhistoriani LinkedInistä.

Hyppy yrittäjäksi

Ehdin pyöritellä mielessäni muutaman vuoden ajatusta yrittäjäksi lähtemisestä. Puhuin ideoista myös lähipiirilleni ja kaikki kannustivat viemään asiaa eteenpäin. Ehkä lähestyvä 40 vuoden ikä tai mikä lie sai aikaan sen, että lähetin hakemuksen kaupparekisteriin. Nyt, jos koskaan. Eipähän tarvitse vanhana jossitella. Markkinointiviestintä on kokonaisuus jonka toteutus vaatii suunnittelemista ja pitkäjänteistä työtä. Se on se mun juttu. ”Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty” -sanonta on todistettu paikkansa pitäväksi lukuisia kertoja. Kasvua tavoitellessa kaikki tekeminen kohdistuu aina ihmiseltä ihmiselle (H2H) olipa kyseessä sitten kuluttaja- tai yrityspuolen tuote tai palvelu. Se on se mun toinen juttu. Ihmiset.

Hyvin suunniteltu on vasta puoliksi tehty.

Minua kiinnostaa paikallisuus, pienyrittäjyys, uuden oppiminen, eri toimialojen yhdistäminen, wau-elämykset ja pienet ilahduttavat yksityiskohdat. Rakastan hyvää dialogia, yhdessä ajattelemista. Outo puoleni: luen kirjoista loppuratkaisun etukäteen, koska tykkään seurata kuinka kirjailija rakentaa tarinaa kohti loppuratkaisua.

Kuinka voisin auttaa sinun yritystäsi, yhdistystäsi tai seuraasi?

Muotoilin palveluihini muutaman erilaisen palvelukokonaisuuden joilla saadaan ajattelu liikkeelle. Palvelu räätälöidään kuitenkin aina asiakkaan tarpeiden mukaan joten alkuun päästään, kun sovitaan tapaaminen. Ota siis yhteyttä.

Kasvuterveisin

Outi


Avainsanoja: Projektiosaaminen, yhteisöllinen yrittäjyys, tiimiyrittäjyys, kumppani- ja asiakasverkostojen rakentaminen, yhteisömanagerointi, elämysmarkkinointi, verkkoviestintä, sosiaalinen media, sähköiset kyselylomakkeet, asiakastutkimukset.