19 vuotta markkinoinnin ja viestinnän lasit silmillä

Kasvumanageri Outi Syrjälahti 2017

Markkinointi ja viestintä. Siinä yrityksen kaksi tosi ystävää. Näistä kahdesta elementeistä saa aikaan mahtavan vauhtipyörän jota on mahdoton pysäyttää, kun se saa kunnolla liikkeelle. Erinomaisia tuloksia varten tarvitaan myös ripakopallinen projektiosaamista ja sen taidon olen saanut jo äidinmaidosta. Valmistuin Tradenomiksi Lahden Ammattikorkeakoulusta v. 2001 ja sen jälkeen olen tehnyt monipuolisia markkinoinnin ja viestinnän johtamis-, suunnittelu- ja toteuttamistehtäviä erikokoisissa yrityksissä. Voit käydä katsomassa koko koulutus- ja työhistoriani LinkedInistä.

Valjastetaan vahvuudet voimavaraksi

Aloitin yrittäjäurani huhtikuussa 2017 ja ajatus oli vihdoin saada tehdä sitä mitä rakastan ja missä olen hyvä. Markkinointi ei ole vain yksittäisi toimenpiteitä vaan toteutus vaatii kokonaisuuksien ymmärtämistä ja hallintaa; suunnittelemista, toteuttamista ja tulosten seuraamista. Se on mun vahvuus. Ajattelen, että kaikessa toiminnassa tekeminen kohdistuu aina ihmiseltä ihmiselle (H2H) olipa kyseessä sitten julkisen-, kuluttaja- tai yrityspuolen tuote tai palvelu. Se on mun toinen vahvuus. Ihmiset ja vuorovaikutus.

Hyvin suunniteltu on vasta puoliksi tehty.

Minua kiinnostaa paikallisuus, pienyrittäjyys, uuden oppiminen, eri toimialojen yhdistäminen, wau-elämykset ja pienet ilahduttavat yksityiskohdat. Rakastan hyvää dialogia, yhdessä ajattelemista. Outo puoleni: luen kirjoista loppuratkaisun etukäteen.

Jokainen asiakas on uniikki

Muotoilin palveluihini muutaman erilaisen palvelukokonaisuuden joilla saadaan ajattelu liikkeelle. Palvelu räätälöidään kuitenkin aina asiakkaan tarpeiden mukaan joten alkuun päästään, kun sovitaan tapaaminen.

Ota siis yhteyttä.

Joko luit blogitekstejäni tai tutustuit asiakasajatteluuni?


Avainsanoja: markkinointi, viestintä, projektiosaaminen, yhteisöllinen yrittäjyys, tiimiyrittäjyys, kumppani- ja asiakasverkostojen rakentaminen, yhteisömanagerointi, elämysmarkkinointi, verkkoviestintä, sosiaalinen media, sähköiset kyselylomakkeet, asiakastutkimukset, monikanavamarkkinointi, asiakaskokemus, palvelupolku.