18 vuotta markkinoinnin ja viestinnän lasit silmillä

Kasvumanageri Outi Syrjälahti 2017

Markkinointi ja viestintä. Siinä yrittäjän kaksi tosi ystävää. Näistä kahdesta elementeistä saa aikaan mahtavan vauhtipyörän jota on mahdoton pysäyttää, kun se saa kunnolla liikkeelle. Erinomaisia tuloksia varten tarvitaan myös ripakopallinen projektiosaamista ja sen taidon olen saanut jo äidinmaidosta. Voit käydä katsomassa koulutus- ja työhistoriani LinkedInistä.

Hyppy yrittäjäksi

Ehdin pyöritellä mielessäni muutaman vuoden ajatusta yrittäjäksi lähtemisestä. Puhuin ideoista myös lähipiirilleni ja kaikki kannustivat viemään asiaa eteenpäin. Lopullinen päätös tuli kevättalvella 2017. Eipähän tarvitse vanhana sitten jossitella.

Markkinointi on kokonaisuus jonka toteutus vaatii suunnittelemista ja pitkäjännitteistä työtä. Se on mun vahvuus. Kaikessa bisneksessa tekeminen kohdistuu aina ihmiseltä ihmiselle (H2H) olipa kyseessä sitten kuluttaja- tai yrityspuolen tuote tai palvelu. Se on mun toinen vahvuus. Ihmiset.

Hyvin suunniteltu on vasta puoliksi tehty.

Minua kiinnostaa paikallisuus, pienyrittäjyys, uuden oppiminen, eri toimialojen yhdistäminen, wau-elämykset ja pienet ilahduttavat yksityiskohdat. Rakastan hyvää dialogia, yhdessä ajattelemista. Outo puoleni: luen kirjoista loppuratkaisun etukäteen.

Kuinka voisin auttaa sinun yritystäsi, yhdistystäsi tai seuraasi?

Muotoilin palveluihini muutaman erilaisen palvelukokonaisuuden joilla saadaan ajattelu liikkeelle. Palvelu räätälöidään kuitenkin aina asiakkaan tarpeiden mukaan joten alkuun päästään, kun sovitaan tapaaminen.

Ota siis yhteyttä.

 

Joko luit blogitekstejäni tai tutustuit asiakasajatteluuni?


Avainsanoja: Projektiosaaminen, yhteisöllinen yrittäjyys, tiimiyrittäjyys, kumppani- ja asiakasverkostojen rakentaminen, yhteisömanagerointi, elämysmarkkinointi, verkkoviestintä, sosiaalinen media, sähköiset kyselylomakkeet, asiakastutkimukset.