Markkinointi pullonkaulana

Kasvumanageri idea suunnittelu toteutus seuranta
Markkinointi ja viestintä ovat perustyökaluja jotka tulisi pitää organisaation kehittämisessä jatkuvasti mukana.

Markkinointi ja viestintä eivät ole taikasanoja jotka otetaan käyttöön silloin, kun huomataan, ettei kassaan tule riittävästi rahaa ja asiakkaat lähtee vuotavan perälaudan takia. Markkinointi ja viestintä tulisi ajatella työnä jota tehdään pitkäjänteisesti ja suunnitelmallisesti. Kokonaisuudessa otetaan huomioon koko asiakaspolku ja kaikki kohtaamispisteet sen varrella (inbound ja outbound). Huomioidaan niin monikanavamarkkinointi kuin potentiaaliset ja olemassa olevat asiakkaatkin. Säästetään työaikaa oikeilla työkaluilla ja pidetään huolta, että niitä osataan käyttää. Välitetään ulkoasusta, siitä että yritysilme on tunnistettava ja houkutteleva.

Olen huomannut, että parhaisiin tuloksiin päästään asiakkaan kanssa pitkän kumppanuuden aikana. Kokonaisvaltainen muutos vaatii näkyäkseen aikaa. Hyvä idea ei vielä riitä vaan tarvitaan hyvä suunnitelma, vielä parempi toteutus ja lopuksi tietysti seurataan tuloksia. Hyvään alkuun päästään jo heti ensi tapaamisella.

Otetaan pullonkaulasta niskalenkki!

Soita niin sovitaan aika ja tulen käymään.

p. 040 591 2033, outi@kasvumanageri.fi

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s