Visio
Haluamme olla Suomen halutuimpia kasvukumppaneita ja toimia puolueettomana kasvun asiantuntijana yritysten ja palveluntarjoajien välillä. Maailma muuttuu koko ajan ja haluamme olla mukana rakentamassa uudenlaisia kasvukeinoja. Rakennamme houkuttelevan osaajaverkoston eri alojen ammattilaisista ja toimimme jokaisen vahvuuksien kautta yhtenäisenä ekosysteeminä tarjoten asiakkaillemme aitoa kumppanuutta.
Missio
Autamme asiakkaitamme menestymään ja tunnistamaan vahvimmat kilpailuetunsa. Kasvuprosessi lähtee aina sisältä ulospäin ja siksi keskiössä on ihminen eikä työkalut. Autamme asiakkaitamme löytämään innostuksen oman toiminnan kehittämiseen. Toimimme yrittäjyyden ekosysteemissä joka mahdollistaa jokaiselle itsenäiselle asiantuntijalle ja ammattilaiselle toimimisen omien vahvuuksien parissa.
Arvot
Tunne itsesi, tunne asiakkaasi
Mitä paremmin tunnet itsesi sen helpompi sinun on löytää kasvua tukevia luotettavia yhteistyökumppaneita, ostohaluisia asiakkaita, viidakkorumpua hakkaavia faneja ja sitoutuneita työntekijöitä. Asioita olisi helppoa tehdä oman pään mukaan ja jäädä odottamaan ostajaa, mutta valitettavasti se toimii harvoin. Siksi sinun täytyy tunnistaa oman vahvuudet ja pelata kasvupeliä niiden ehdoilla.
Uskalla innostua
Kasvun suurin este on pelko ja sen suurin voimavara innostus. Jos uskallat itse innostua omasta osaamisestasi, tuotteistasi ja visiostasi niin saat muutkin missioosi mukaan. Innostus tarttuu.
Visioi pää pilvissä, johda jalat maassa
Uskalla ajatella isosti. Meillä suomalaisilla on käsittämätön taito latistaa omaa osaamistamme ja kyky pienentää itseämme. Meillä on myös taipumus jäädä odottamaan, että asiat tapahtuvat itsestään. Asiakasta odotetaan myymälässä tai tietokoneen ääressä aggressiivisesti. Visioi rohkeasti uusia kasvun keinoja ja kääri hihat saavuttaaksesi tavoitteesi.
Älä ole yksin
Kukaan ei pysty menestymään yksin. Kun tiedät omat johtavat ajatuksesi (visio, missio ja arvot), sinun on helppo lähteä rakentamaan ympärillesi kumppaniverkostoa jossa jokaisella on omat vahvuudet. On myös valtavan voimauttamaa jos sinulla on mahdollisuus valita kenen kanssa teet töitä. Verkostoitumistakin voi ajatella laatikon ulkopuolelta. Mieti millaisen yhteistyökumppanin kanssa onnistut tuottamaan asiakkaalle suurimman WAU-elämyksen. Älä jää myöskään operatiivisen työn kanssa yksin vaan rakenna ympärillesi oma kasvutiimi jossa jokainen voi loistaa omien vahvuuksien ansiosta.
Mittaa tuloksia
Markkinointia on aina ajateltu kuluna eikä investointina. Todennäköisesti siitä syystä, että sen tuloksia unohdetaan mitata. Mittaamisen kannalta on tärkeää, että muistat asettaa toiminnalle mitattavat tavoitteet. Mitään, ei siis yhtään mitään kannata tehdä jos ei ole asetettu tavoitteita ja määritetty mittareita.