Missä yrityksesi on ensi vuonna? Entä viiden vuoden päästä? Teetkö nyt niitä asioita jotka vievät sinut perille? Aika ajoin tekee hyvää astua ulos omasta laatikosta ja katsoa asioita uudesta näkökulmasta. Minun tavoite on haastaa ajattelua ja laittaa askelmerkkejä jotka vievät kohti tavoitteita.

Kenelle

Strategiajumppa sopii yrittäjälle, tiimin kehityspäivään, työ- tai projektiryhmälle suunnittelun tueksi, yrityksen hallitukselle, opiskelijaryhmälle tai tapahtumaan. Kaikille jotka kaipaavat uusia näkökulmia, haluavat ravistella omaa ajattelua ja katsoa tulevaisuuteen ennakkoluulottomasti.

Tavoite

Tavoitteena on löytää uusia näkökulmia johtamiseen, uusia työkaluja arkeen, askelmerkkejä tiimin tavoitteisiin, puhtia hankkeen tavoitteiden toteutumiseen, sisältöjä projektin suunnitteluun ja/tai vinkkejä yrityksen osaamisen kehittämiseen.

Toteutus

Strategiajumppa voidaan toteuttaa dialogissa keskustellen, luentona tai työpajamuotoisena joko asiakkaan luona tai asiakkaan nimeämässä paikassa.

Mm. näitä ollaan jumpattu asiakkaiden kanssa

  • Haluamme profiloitua ensi vuonna eri tavalla. Mitä kaikkea kannattaa huomioida nyt toiminnassa?
  • Horisontti hukassa. Kuka olemme ja minne olemme menossa?
  • Olemme paras, mutta miten kerromme sen maailmalle?
  • Suurin asiakas ilmoitti lähtevänsä. Miten paikataan aukko tuloissa? Mistä ja miten uusia asiakkaita?
  • Uuden tuotteen lanseeraus. Kuka on asiakas? Mikä on ydinviesti? Miten asiakas tavoitetaan?
  • Ostimme kilpailijan. Miten saadaan tästä kaikki hyöty irti?
  • Aikaa kuluu ja rahaa palaa! Teemmekö jotain turhaa? Voimmeko karsia kuluja ja tehdä jotain tehokkaammin?
  • Kaiken pitäisi olla kunnossa, mutta kauppa ei käy. Missä vika?

Päivähinta 1290 € + alv. 24 %.

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!

Strategiapäivän tilanneet asiakkaat.