Kaipaako tiimipalaverit ravistelua? Pitäisikö yrityksen hallituksen laajentaa katsontakantaa? Voisiko tuotekehitysryhmän palaverissa ottaa huomioon myynnin ja markkinoinnin? Aika ajoin tekee hyvää tuulettaa ajatuksia ja katsoa asioita uudesta näkökulmasta. Minun tavoite on haastaa ajattelua ja saada aikaan keskustelua.

Kenelle

Tilaisuus soveltuu hyvin tiimille, työ- tai projektiryhmälle, yrityksen hallitukselle tai tapahtumaan. Kaikille jotka kaipaavat uusia ideoita, haluavat ravistella omaa ajattelua ja katsoa tulevaisuuteen ennakkoluulottomasti uudesta näkökulmasta.

Tavoite

Tavoitteena on löytää uusia näkökulmia omaan työhön ja yhteinen selkeä päämäärä. Päivän aikana laitetaan myös askelmerkkejä kuinka tavoitteet saavutetaan.

Sisältö

Sisältö räätälöidään tilaajan tarpeen mukaan. Ehkä haasteenne on henkilöstön sitouttaminen toiminnan kehittämiseen tai se, että myynti tarvitsee lisää tukea markkinoinnista ja viestinnästä. Moni yllättyy, kun kuulee miten kumppaniverkostoa voidaan aktivoida tunnettuuden rakentamisessa ja tuloksen tekemisesssä. Tai joku haluaa luoda vahvan brändin joka mahdollistaa paremmat katteet.

Toteutus

Tilaisuuden voidaan toteuttaa dialogissa keskustellen, luentona tai työpajamuotoisena.

Tulokset

  • Operatiivinen työ helpottuu, kun on selkeä yhteinen päämäärä
  • Me-henki paranee
  • Ryhmäytyminen nostaa työmotivaatiota
  • Luottamus lisääntyy, kun kaikki saavat kokea vaikuttavansa päätöksentekoon
  • Johtaminen helpottuu, kun ryhmän jäsenet ottavat itse enemmän vastuuta työn toteutuksesta

Päivähinta alk. 1190 € + alv. 24 %

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!