Kasvumanageri markkinointisuunnitelma”Markkinointisuunnitelma on kuin hyvä navigaattori. Se avustaa valittua reittiä pitkin kohti haluttua päämäärää.”

Käyttökohteet

Suunnitelma on voi olla kokonaisvaltainen markkinoinnin vuosikello, yksittäisen tuotteen/palvelun lanseeraussuunnitelma, rekrytointikampanja tai vaikka asiakastilaisuuden, tapahtuman tai messujen markkinointisuunnitelma.

Istutaan siis alas, keitetään pannullinen kahvia ja aloitetaan ajattelu. Keskustelun tuloksena sinulla on kokonaisvaltainen suunnitelma josta näet kaikki ne kohdat aikatauluineen joihin kannattaa lähteä kiinnittämään huomiota.

Lataa hinnasto ja palvelupaketit tästä.


Haluatko enemmän?

Ennen suunnitelman laatimista on hyvä ymmärtää markkinoinnin nykytilanne. Yhdistä markkinointisuunnitelmaan ennakkokartoitus. Saat 15 % alennuksen yhteishinnasta.

Joko katsoit muita palvelujani? Kuinka voin auttaa?