”Markkinointi on sijoitus yrityksen tulevaisuuteen.”

Niinpä. Paljon voi kuitenkin tehdä jo ennen kuin on varaa sijoittaa isommalti rahaa markkinointiin. Täytyy vain olla valmis ottamaan kaikki markkinoinnin kilpailukeinot käyttöön ja käyttämään aikaa asiakaspolun perusteelliseen suunnitteluun ja suunnitelman määrätietoiseen toteuttamiseen. Varsinkin yritystä perustettaessa kannattaa olla tarkkana kuinka rahansa käyttää. Pienet kassavarat eivät kuitenkaan tarkoita, että markkinoinnista täytyy tinkiä.

Lopeta asiakkaiden agressiivinen odottaminen

Tulen mielelläni kertomaan vinkkini miten markkinointia tehdään nollabudjetilla. Hyvällä suunnittelulla päivittäinen toimiminen selkiytyy, kun ei tarvitse kokoajan miettiä seuraavaa askelta.  Sparraus voidaan pienimmillään toteuttaa kahdenkeskisellä tapaamisella. Voin myös tulla esim. auditorioon tai luentosaliin herättelemään kuulijoita.

Lataa Oma markkinointipäällikkö hinnasto ja palvelupaketit tästä.

Ota yhteyttä.


Asiakas kertoo

”Kasvumanageri lähestyi 4H-yrityskurssillamme markkinointia ja asiakkuusajattelua nuoria kurssilaisia rohkaisevalla ja käytännönläheisellä otteella. Pönötyksen ja kalvosulkeisten sijaan Outin puheenvuoro oli lämminhenkisesti keskusteleva ja ajatuksia herättelevä. Outin monet tarinat ja esimerkit nousivat myöhemminkin nuorten keskusteluissa ja kurssipalautteissa esiin.”

Ritva Vallinkoski, toiminnanjohtaja
Jyvässeudun 4H

Joko katsoit muita palvelujani? Kuinka voin auttaa?