Oletko koskaan miettinyt miten uusi asiakas näkee ja kokee yrityksesi markkinoinnin ja viestinnän? Miten hän löytää yrityksesi? Miten yrityksesi markkinointi erottuu satojen yritysten joukosta? Millaisia mielikuvia asiakkaalle syntyy? Onko ostaminen helppoa? Outsider -kartoitus on matalan kynnyksen ponnahduslauta markkinoinnin ja viestinnän kehittämiselle. Kartoituksessa tarkastellaan yrityksen näkyvyyttä verkossa ja sen ulkopuolella. Tutkimuksen osa-alueet:

  • Näkyvyys verkossa
    • löydettävyys (mm. eri hakukoneet ja kanavat)
    • tunnistettavuus (mm. kuvamaailma)
    • verkkosivujen  selkeys
  • Näkyvyys muualla
  • Mielikuvat
    • brändilupauksen toteutuminen. Millainen mielikuva yrityksestä syntyy kuvien, tekstien ja sisällön perusteella?
    • mainonnan houkuttelevuus
    • onko ostaminen helppoa?

Näkyvyyttä ja löydettävyyttä tutkitaan aina asiakkaan näkökulmasta. Tutkimuksen jälkeen saat kirjallisen raportin. Annan myös aina lempeät suositukset markkinoinnin ja viestinnän kehittämiseksi.

Hinta alk. 290 € (+ alv. 24 %)

Ota yhteyttä!