Haluatko erottua kilpailijoista? Kaipaatko apua brändin rakentamiseen? Olipa kyseessä henkilöbrändi, yritysbrändi tai tuotebrändi niin tämä klinikka vie sinut pitkälle.

Kenelle

Brändipäivä sopii kaikille jotka haluavat, että heidät huomataan ja ketkä haluavat erottautua kilpailijoista. Kaikille jotka kaipaavat uusia näkökulmia, haluavat ravistella omaa ajattelua ja katsoa tulevaisuuteen ennakkoluulottomasti.

Brändiklinikan sisältö

Brändiklinikan sisältö räätälöidään jokaiselle asiakkaan tavoitteen mukaan. Klinikalla etsitään brändin rakentamiseen uusia näkökulmia ja varmuutta. Brändipäivä koostuu seuraavista elementeistä:

  • Nykytilanteen kartoitus – Kartoitus toteutetaan sähköisenä kyselynä ennen klinikkaa. Kartoituksella selvitetään asiakkaan omia ajatuksia siitä missä nyt ollaan.
  • Selvitetään kilpailuedut – Tunnistetaan heikkoudet ja vahvuudet
  • Määritellään tavoitteet – Mistä tiedämme milloin olemme onnistuneet?
  • Brändin suojaus – käydään keskustelu tuotemerkin rekisteröinnistä
  • Määritellään strategia – Kuinka tavoitteet saavutetaan?
  • Suunnitelman laatiminen – Mietitään mitä pitää tehdä jotta strategia toteutuu. Kirjaamme suunnitelman ylös josta asiakkaalle jää selkeä To-do -lista oman työn avuksi.

Toteutus

Brändiklinikka voidaan toteuttaa kasvotusten asiakkaan luona tai etänä Zoomissa.

Hinta

Brändiklinikan hinta alk. 1900 € + alv. 24 %. Hinta sisältää sähköisen ennakkokartoituksen, ennakkovalmistelut tutustumalla asiakkaan olemassa oleviin markkinointikanaviin, kahden tunnin klinikan, brändipäivän materiaalit ja yhteenvedon päivän keskusteluista.

Jos sinua kiinnostaa pidempi yhteistyö niin lue lisää täältä.

Ota yhteyttä!

Heidän tarinassa kasvumanageri on mukana.