Mikään tuote tai palvelu ei myy itse itseään. Onko tuote ja peruspaketti kunnossa? Kuka on asiakas? Miten hänet tavoittaa? Miten ihmiset (asiakkaat ja henkilökunta) saadaan sitoutumaan yritykseen ja suosittelemaan tuotteita ystäville? Kuinka rakennetaan arvoa tuottava kumppaniverkosto? Mitä myynti-, markkinointi- ja viestintäkanavia kannattaa ottaa käyttöön? Kuinka diginä pitää olla, että pärjää kilpailussa? Kuka tai mikä on pahin kilpailijasi? Kuinka se voitetaan?


Oivalluttaja

Kaipaatko uusia ideoita, positiivista energiaa ja tekemisen paloa? Tulen mielelläni oivalluttamaan, ravistelemaan ajattelua ja antamaan uusia näkökulmia kaupallistamiseen; myyntiin, markkinointiin ja viestintään. Varaa aika itselle, yrityksen hallitukselle tai johtoryhmälle, koko henkilökunnalle, tiimille, opiskelija-, projekti- tai jäsenryhmälle. Lue lisää.


Oma Kasvumanageri

Jokaisella päättäjällä, oli hän sitten yrityksessä, yhdistyksessä tai organisaatiossa tulisi olla oma Kasvumanageri joka haastaa ajattelemaan toiminnan ja oman osaamisen kehittämistä uudesta näkökulmasta.  

Jos sinulla on projekti, hanke tai muu määräaikainen työ jonka kaupallistamiseen tarvitset apua niin voin auttaa. Tai jos tarvitset yrityksesi, organisaatiosi tai tiimisi johtamisen tueksi pidempi aikaista kumppania jolla on kokemusta ja näkökulmaa myynnin, markkinoinnin ja viestinnän vahvuuksista ja strategioista niin lue lisää täältä.


Kasvumanageri todellakin lunasti lupauksensa vierellä kulkemisesta ja yhdessä tekemisestä!

Hyvin nopeasti löydettiin kehittämisen paikat yrityksellemme ja rakennettiin juuri meitä palveleva selkeä suunnitelma. Suunnitelma oli heti vietävissä käytännön toimenpiteiksi. Olemme saaneet asiantuntijuuden lisäksi paljon kannustusta ja yhdessä tekeminen on ollut innostavaa!”

Trigenda Oy, Salla Gummerus ja Heli Heino