Lisää työpaikkoja Suomeen

Oikeat tekijät oikeille paikoille.

Vahva brändi houkuttaa asiakkaita ja lisää kysyntää. Kysynnän kasvaessa myynti helpottuu. Myynnin kasvu synnyttää tarvetta uusille työntekijöille ja alihankkijoille. Kasvumanagerin missio brändien rakentajana on siis tuoda Suomeen lisää työtä ja työpaikkoja.

Uusia työpaikkoja

Brändin rakentamiselle on kaksi syytä; myynnin helpottuminen ja hintojen nostaminen. Jokainen yrittäjä haaveillee oman työkuorman pienentämisestä ja sitä kautta toiminnan tehostamisesta. Rekrytointi helpottuu koska mielenkiintoinen brändi houkuttelee parhaat tyypit yritykseen töihin. Vahva brändi lisää kysyntää. Mitä enemmän yrityksellä on tilauksia niin sitä enemmän se tarvitsee työntekijöitä.

Tarvetta alihankkijoille

Yritysten ja tuotteiden brändääminen on hidasta ja vaatii monenlaista osaamista. Siksi onkin hullua edes ajatella, että joku pystyisi tekemään sitä yksin. Mieti ensin millaista osaamista tarvitset ja etsi sitten parhaat tekijät. Jos tarvitset apua tarpeen määrittämisessä tai osaajien löytämisessä niin ota yhteyttä.

On todella mielenkiintoista nähdä miten yksinyrittäjä rakentaa vahvalla henkilöbrändillä oman yrityksen tunnettuutta. Tai miten uusi kansainvälisille markkinoille tähtäävä start-up yritys rakentaa oman uuden tuotteen brändiä.

Oikea tekijä oikealle paikalle

Moni yritys kompastuu siihen, että yrittää tehdä kaiken itse. Ymmärrän toki, että se voi olla halvin ratkaisu, mutta pidemmän päälle ajateltuna olisi viisasta antaa jokaisen keskittyä siihen missä on parhaimmillaan. Jotta saamme lisää työtä ja työpaikkoja Suomeen niin meidän pitää uskaltaa unelmoida isosti ja toimia rohkeasti.

Ota yhteyttä jos yrityksesi, tuotteesi tai oman osaamisen brändääminen kiinnostaa!

Suunnittelu Heijastus Oy rekryää uutta betonielementti- ja rakennesuunnittelijaa. Lisää tietoa täällä.

Vastaa