Kaikki yritykset tarvitsevat markkinointia

Markkinointi on kaikkea sitä miten asiakas näkee ja kokee yrityksen. Jokaisella organisaatiolla on siihen liittyen omat haasteensa jotka liittyvät joko uusasiakashankintaan, jälkimarkkinointiin, myynnin tukeen, somekanaviin, sisällöntuotantoon, digimarkkinointiin, rekrytointiin, asiakastyytyväisyyskyselyihin tms.

Älä enää odota agressiivisesti vaan tartu luuriin

Moni ajattelee, että markkinointi on kallista*, hankalaa tai turhaa ja jättää sen siksi kokonaan tekemättä. Haluan murskata nämä käsitykset joten avasin oman palvelunumeron jossa vastaan kaikkiin markkinointiin liittyviin kysymyksiin.

Soita numeroon 0600 9 5045.

Puhelun hinta on 2 €/min + pvm/mpm. Jos numero on varattu tai en vastaa niin laita sähköpostia outi@kasvumanageri.fi niin sovitaan soittoaika.

*Markkinoinnin maine on pilattu massamarkkinoinnilla. Vaikka tuotteesi/palvelusi sopisi kaikille, kannattaa markkinoinnin tehostamiseksi miettiä asiakassegmenttejä. ”Jos markkinoit kaikille, et markkinoi kenellekkään”. Digi- ja someaikakausi ovat tuoneet kaikkien organisaatioiden ulottuville uusia markkinointi- ja viestintäkanavia joiden käyttö on nopeaa ja edullista. Asiakkaiden ajasta, huomiosta ja rahoista kisataan nyt kynsin hampain. Mikromarkkinointi ja segmentointi ovat entistä tärkeämpiä. Kysy itseltäsi ”Kuka on asiakkaasi?”.